2010. december 28., kedd

Aszmatikus hőrghurut vagy mi...

a fene baja van a Picinek. Már a neve is szörnyen hangzik, de ha hallanátok, hogy sípol és fuldokol köhögőrohamokban a gyerek, akkor a neve már nem is lenne annyira szörnyű, mert a hanghatások ezt űberelik :( Nem sokat alszik, folyton köhög, hörög, mi meg stázsálunk, és hallgatjuk. Az egész kis mellkasa sípol, recseg. Tegnap jutottunk el orvoshoz, 3 napos gyorsított gyógyszerkúrát kaptunk, csüt megyünk vissza, addigra hope nem fog már annyira köhögni, hogy a doki azt is hallja, hogy mi van a köhögés mögött ... most nem tudta kizárni a tüdőgyulladást.
Majd még jelentkezem. Mennem kel, felébredt.
Mindenkinek kellemes punnyadást, aki dolgozik, annak részvétem (tudod, a sok-sok utazás :D)
Puszi!

5 megjegyzés:

JOUE írta...

Hát most, hogy így meg lettem szólítva...:-)
Gyógyuljatok meg gyorsan!

Karácsonyi manóképeket fogunk kapni?

Nico írta...

Miből gondolod, hogy Rád gondoltam? :))))
Sajnos nem fényképeztünk, vhogy nem úgy alakult. 24-én ment a sürgés-forgás, hogy mindennel időre készen legyünk, utána meg Csipu már betegedett, és akkor azért nem volt kedvünk fotózni ... pedig Balunak kelléket is hozott a Jézuska ... de ez majd egy másik postba leírom.
Gyógyulunk!!!!

Dávid írta...

Jobbulást kivánunk Csipunak! Remélem nincs semmi komoly baj. Barnus is tiszta takony már egy hete,de hála Istennek ez tovább nem fajult. Euforbium orrcseppet vettünk neki. Imádja, hogy kap spricnit az orrába (kacag tőle ... biztos csikizi :) és úgy tünik jót is tesz, mert nagyon kipucolja és igy rendesen tud aludni. Próbáljátok ki ti is. Jobbulást és sok puszi,Timi

szokei írta...

Kire gondoltál? Mostanában én is sokat fogok utazni. :)

Nico írta...

Pittám, Speciel Zsura gondoltam, neked is elfogyott a szabid? :(

Sajnos nem lett nagyon jobb a helyzet, most jöttünk dokitól, újra kezdjük a gyógyszerkúrát, holnap délelőtt megyünk vissza újabb kontrollra.... de legalább a láza lement és folyamatosan volt / van étvágya.