2013. június 2., vasárnap

Bronhiticus maximux

Nah kedves Olvasóink! Kicsit rég írtunk, we're so sorry! Most is addig csinálom a bejegyzést, amíg a Főnök Úr ki nem kapcsolja a gépet... Jelentem a kiscsaládon keresztülrobogott a bacis megbetegedés.. Azt hiszem talán Én vagy Áron kezdte.. Én még tetéztem azzal, hogy hah jobban vagyok, a maradékot kitekerem magamat Spiningen...mindezt 2x ..na és persze mindig rosszabbul lettem utána. Az eredmény irány a doki..kapni antibiotikum.. Szóval Áron rondán köhögött meg szerdán eldőlt a bölcsibe - ha ott lefexik, akkor tuti beteg... - másnap irány reggel a doki, Ő is antibiotikum, de most legalább időbe elkaptuk.. Csütörtökön Nicole is egyre rosszabbul lett, neki a hangja ment el.. Ő is megkapta a saját kis gyógyszerét. Én meg pénteken. Szóval most kórság van, de hál Istennek már javulunk mind! Áronon már 2 napja nem látszik semmi...kis szimuláns! :) No ennyit így hirtelen...megyek reggelit csinálni a kiscsaládnak! Pusszantás

2 megjegyzés:

szokei írta...

Gyógyulást nem csak a szimulásoknak! :))

Axa írta...

Köszönjük szépen!!