2013. február 28., csütörtök

Megérkezett a NAP!

Istenem! Úgy vártuk mint a megváltó messiást! És végül csütörtök regelén megérkezett hozzánk is a NAPSÜTÉS! Igaz még fel kell öltözni, de már idejét nem tudom mikor láttunk napot. Így ki is mentünk 1 kis napfürdőzésre, 1 kis labdázás után és másik játszószoba előtt.
Tegnap úgy volt, hogy Nic megy jógázni, de bepunnyadt, így én mentem el. Biztos sokfajta jóga létezik, én széken ülős, hevedert! használós verziót még nem láttam, de most már igen :) Mellettem volt 1 hölgy aki nagyon rákészült, hogy bemutatja milyen szuper jógás, na rajta láttam, hogy teljesen letaglózta ez az újszerű megközelítése eme "pár" ezer éves lelket és testet erősítő gyakorlatsorról.
Ami viszont szomorú, hogy az étel választék és minőség sajnos esik.. minden évben kicsit rosszabb volt, idén sajna ismét rosszabb lett.
Na közben felkelt a kis Császár, így kaptok még 1-2 képet - meg kicsit többet az áron fotókon.
Utólagos elnézést, a felrakásra és posztolásra nem maradt időm, mert őkelme belevágta a vizes palackját a laptopba jelezve, hogy hagyjam már abba. Most altatás van, én meg befejezem a blogírást. Annyit még hozzátennék a mai naphoz, hogy van azért 1-2 apuka aki nem pihenni jár ide.. folyton  laptoppot, vagy a mobiljukat gyűrik. Igaz mi is de 90%ban csak akkor ha Áron alszik. Holnap reggel még lehet úszok egyet - már ha tudok, mert a gyerekuszi részleget felújítják, így átköltöznek a felnőttekhez, ami gyerekzsivalyt és plusz 7-8 fokot jelent vízhőmérsékletben. Mindkettő nehézzé teszi pöttyet a normál tempójú úszást. No de most már tényleg jöjjenek a képek! Ágyő!






Nincsenek megjegyzések: