2013. február 23., szombat

Good morning everyone!

Na ez nem igaz! 3 napja nem alszok rendesen.. 2x a fejfájás keltett fel, azt Áron , ma "csak" Áron.. fél4 kor, aztán fél6kor. Utána Ők visszaalszanak Anyával apa meg idekint hentereg az ágyban és nem tud visszaaludni. De már csak 2őt alszunk, és irány a Kolping! Addig szigorú vitaminkúra mindenkinek, egészségmegtartás wget.
A múlt héten sikerült bebüdösíteni a kocsit. Szoktam venné néha Spuri adalékot az autóba, kis fogyasztás csökkentés, tisztítás gyanánt.. na ez a lötty viszont büüdös irtozatosan büüüdös, ahogy a Tinga Tinga mesében is van. És valószínüleg a mostani kiszernek rosszul zár a kupakja.. így a szak az egész kocsiba terjengett, és azt hiszem be is itta magát. Így Kolping túra elött próbálok ennek még ellene tenni. Amit találtam az valami Sonax-os lötty (Smoke-ex szagtalanító) az Ő termékeik jók szoktak lenni, remélem ez is jó lesz! De ha valakinek van egyéb ötlete - az ecetes ollón kívül - hogy szedjem ki a benzinalapú lötty szagát az autóból az ne kíméljen írja meg! Most a szagforrást elzártam. Mire is nem jó áron hiper-szuper kakiszagtalanító zacskója. Távol tartja a Biológiai és Kémiai fegyvereket is. :)
És Ma jön ki az újabb forduló georallyban is! Az első aránylag könnyű volt, na a következőre már több szívatást ígértek...kezdek félni.. :)
7:21 ezek még mindig alszanak... :) Igaz kiszámoltam ma aludtam 5 órát..az az elmúlt 2 naphoz képest már főnyeremény!
Na bezárok Áron szavaival élve: ennyi vót. :)

2 megjegyzés:

szokei írta...

Lehúzott ablakkal történő autózás. Szagtalanító, csak egy "picit" hideg. :))

Axa írta...

Ehhehhe igen, főként ilyenkor :) Vettem valami citrusos fujókát, 3-4x telefujtam a kocsit...most már nagyjábol jó :)