2012. november 17., szombat

Szuperapa

Meg kell, hogy valjam, ha már én nem vagyok Szuperanya, akkor legalább legyen a családban egy Szuperapa. Mert az van,legalábbis a legjobb úton halad afelé, hogy szupredejen. Történt, hogy Áron vmi olyan jó érzékkel tudja kitalálni, hogy mikor lehet úgy beteg, hogy az a lehhhhetttőőő legrosszabkor jöjjön csöppet sem szuper anyukájának, hogy csak na. Legutoljára akkor lett beteg, aikor az egsz éves giga projektünkben elkezdődött a hosszú hónapok óta tervezett tesztelési időszak. Az első hét második napján Áron bemondta az unalmast egy jó kis lázzal kísérve. Vagy lemondom az egész tesztelési eőkészületeket, 15 ember várt rám, hogy elmondjam, mit kell az elkövetkező 3 hétben tenniük, vagy nem. Döntés - Félmunkaidő. Én ithon vele délelőtt, Elalvás után jöt Anyum pesztrálni a horkoló beteget, Anya ellépett a melőhelyre, majd Ap ajött haza.
Na ezt a héten nem tudtuk abszolválni, mert megint belevágott. Ezen a héten a tesztelés eredményeképpen véglegesített új SAP-nk végfelhasználói okatása kezdődőtt. 1000 ember. Én vagyok az az oktató, akinek ki kell oktatnia  a többi oktatót, hogy tudják a többieket oktatni. Mindezt részben nem Pécsett. Most nem volt fele anyag-fele apa projekt. Anya Szar Anyává vált, reggel hajnalban elsonfordált a munkahelyre, este 7-kor hazajött, miközben Szuper Apa tartotta a frontot. Szarul éreztem magam, főleg mert tudtam, hogy Balunak egy hétig kell összezárva lennie a gyerekével, aki néha igencsak idegtépő tud lenni. Leszámítva a hétfői sokkot, Balu nagyon vette az akadályokat, habár szerintem csütörtökön este már alig várta, hogy péntek legyen - és Áron bölcsibe mehessen. Lehet, hogy mégsem Szupe Apa? DE!!! AZ!!!!

Azóta is szar anya vagyok. Dolgozok a 7végén, alig látom a családom, akkor is hulla vagyok. Arra próbálok figyelni, ha ha végre kiszabadulok a melóhelyről, akkor 10 percig még kidühömgöm magam a kocsiban, vagy hazafelé gyalog, de utána csak Áronnal foglalkozok.

Puszi!
N.

Ps: Áron felébredt. Én meg vettem farost! Tatuum :)

1 megjegyzés:

szokei írta...

Hüje vagy! :))
Miért lennél te szar anya? Áronnak két szülője van. Ha az egyiknek van valami dolga, akkor ott a másik. Sehol sincs előírva, hogy csak az anya dolga a beteg gyerek pesztrálása. Hamarosan vége az F1 szezonnak, így Fernandot is tudod ugrasztani. :))