2012. október 11., csütörtök

I.J és a Hiteltelenek

Egy ideje beálltak a reggelek. Balu fél 7-kor bejön, és megpróbál kihámozni az ágyból. Mármint Áronéból, hogy menjek reggelizni meg fürödni, ő addig őrzi és keltegeti a Törpét. Kisebb csaták árán indulás, Balu kitesz minket a bölcsi ajtajában, utána neki mennie kell - igen, menni, ha esetleg együtt van reggel program, akkor is megkapja az Apa, mars! felszólítást, gurul egy kicsit a kocsival, hogy Csipu megnyugodjon, minden a szokott rendben zajlik, azaz Apa elment Sziszivel (Bömbi, az autó) a Dolgozóba, és mehetünk Anyával befelé a bölcsibe, ahol már vár ránk Anna... és a reggeli :) Utána én busszal megyek be a melóhelyre.
Ma sem volt másképp, Árontól kaptam egy nyálas csókot, majd ment reggelizni, én összepakoltam a ruháit, és indultam. Az utca sarkán látom, hogy jön a busz. Az onnan 60 méter. Max. Mi az nekem, Ben Johnsont megszégyenítő sasszékkal kikerültem két méretes tócsát, egy nénit, egy fiatal pasi halva a trappolásom félrehúzódott a járdán, majd amikor már 3 (HÁROM!!!!) méterre voltam az első ajtótól, ahol fel lehet szállni, a buszsofőr gálánsan becsúkta az ajtót, majd elindult. Én meg csak hápogtam, erre ő egy "Így Jártál Cicám!" vállrándítással elintézett, miközben tovasuhant. A pasi, akit kikerültem, ő is csak nézett, mivel csak akkor nem láthatott a sofőr, ha vak volt, hogy futok vele szembe.... megvolt a reggeli tornám.

Viszont még mindig örömködök, mert tegnap kiderült, hogy ha minden igaz, 5 év múlva Hiteltelenek leszünk. És az olyan jó érzés, már vagy 10 éve nem voltam hiteltelen. Igaz, botor módon egyszer megígértem Balunak, hogy ha Bömbi (vagy Áron szerint Sziszi) 10 éves lesz, lecseréljük... megint hitelből. És az pont 5 év múlva lesz. Hmm. De a lényeg, hogy alakulunk :) Ja, hogy mi történt? Kapok dolgozói kölcsönt (kamatmenteset, mert az úgy az igazi) a Cégtől :) És akkor nem 15 évig nyögjük a dupla visszafizetést, hanem csak 5 évig a kamatmentest. Jaj, nagyon örülök!!!  :)

Jó éjt! Holnap Joy Shopping Day. És én szabin leszek ... lehet, hogy kellene vmi folyószámlahitel? :D

N.

Ps: Balu üzeni, hogy kiválasztotta. Megrendelte. Kedden érkezik...

Nincsenek megjegyzések: