2012. április 24., kedd

Ruha teszi az embert

Tegnap Székes Fővárosunkban voltam munka miatt, és csinibe kellett mennem, mert az egyik (mint kiderült, tök felesleges) megbeszélés a Sasok (Ügyvezetők) társaságában zajlott. Az ezt követő megtalkomat lemondták, volt 1 szabad órám a következőig, úgyhogy elmentem sétálni és shoppingolni a Váci utcába (csóró vagyok, mi?). Érdekes volt. Cca 1 hónapja (vagy talán még régebben,) voltam ott utoljára, akkor malaclopó kabátban, farmerben, most kiscipő, kisnadrág, csini. Ugyanazokba a boltokba néztem be. Akkor le se sz*rtak (már bocs), most körbeugráltak, hogy csak szóljak, ha szeretnék vmit, meg hogy segíthetnek stb. Pedig a bankkártyám mindkét alkalommal ugyanolyan vastag volt... erről ennyit.
Most jobb a kedvem, vettem egy barrrrommmmmi drága, ámde baromi kényelmes, és sikkes farmerkiskabátot. A hangulatbarométerem kezdi alulról közelíteni a nullát ...
Megyek ebédelni Baluval.
Millió pusz!

3 megjegyzés:

Zsófi írta...

Pretty Woman feeling? :) Csak akkor vesznek emberszámba, ha ki vagy rittyentve? :(( Gyönyörű...

szokei írta...

És a baromi drága kabát miatt nem csak a hangulatbarométered tart a nullához, hanem a bankszámlád egyenlege is. :)))

Nico írta...

Zsófi, ha nem is teljesen, de igen... abban bízom, hog ez csak a Váci streetre igaz, meg ezekre a boltokra.... kis optimista :)

Pittám, őőő, igen, kicsit csökkent, de még maradt rajta, és mindjárt péntek, jön az új fizu, és pluszban zártuk a hónapot :) sőt, még félre is tettünk (még szép...)