2013. április 20., szombat

Omega 3

Jó reggelt mindenkinek egy átaludt éjszaka után! Érdekes dolog ez az Omega 3 zsírsav. Azt tartják róla, hogy okosít, sőt egyes autista gyerekek értelmi képességeit is nagyban megnöveli,javítva ezzel az életminőségüket. Áron kb. 2 hete kapja, azóta váltott lábbal - legtöbbször - megy fel a lépcsőn, és napközben mondhatjuk szobatiszta lett. Nem tudom ez összefügg-e a zsírsavakkal, vagy egyszerűen csak most érett meg rá a Kölyökróka. Vagy lehet a torna az oka, amire 3-4 hete jár? :) Vagy minden együtt hat.

Végre valahára lefoglaltuk a nyaralásunkat! Erre a nyaralóra esett a választásunk. Juli 6-án megyünk egy hétre. Vághassuk a centit!

Nem tudom ki hogy van vele, de én már nagyon vártam a jó időt. Csak a tavasz megint elmaradt valahogy. Az a 14-15 fokokos levélnyílógátős lassan virágba borulós tavaszt hiányoltam. Úgy berobbant a koranyár, hogy se köpni se nyelni nem tudtam. Túl gyorsan túl hirtelen. Egyébként is utálom, hogy csak úgy elrohannak, a napjaink. Igaz ezt mondták többen, hogy amíg Gyerek van, vagy egyébként is a 30-50 közötti időszak úgy elvillan hogy a pukkantásra sem emlékszel amit közben eleresztesz. Lassan itt leszek a közepén, és olyan 35 óta én is ezt érzem. Minden úgy elszalad, én meg néha csak kalimpálok a kezemmel, hogy valamit megragadjak belőle, hogy kicsit lelassítsak, csak nem nagyon megy. (Na néha azért sikerül lopni 1-1 órácskát pl tegnap napoztam egy félórát :) ) No de azért nem adom fel!

Nincsenek megjegyzések: