2012. május 8., kedd

Hiszti Kriszt... azaz Áron

Drága gyermekünk az utóbbi időben átment Davkéba. Főleg ha a fürcsiről, pelusozásról, vagy de pláne a bölcsiről van szó. Na és akkor ne beszéljünk az olyan dolgokról, amiket Apa tilt. Pl, hogy ne verjük a kisautóval a tükröt és az üveges ajtót. Na ilyenkor elkezdődik a hiszti, a föld verése, apa pofozása, majd apa mikor lefogja a kezét, és elkezd magyarázni, akkor meg a főhiszti és oroszlánkönnyek. Ilyenkor Apa előveszi a keményebbik énét és/vagy számol magába 10-ig és magyaráz magyaráz, miért igen miért nem. és ismét, és ismét. És visszafogja magát, hogy ne csapjon vissza... 3-4 tasli után elég nehéz...( itt gondolom elszörnyednek páran, hogy lehet akárcsak olyan gondolata az embernek, hogy lenyomjon  egyet egy 2 évesnek. De én nagyon nehezen tolerálom, ha ok nélkül bántanak, akár verbálisan , akár non verbálisan)
Na és a legdurvább, bocsánatot kérni 90%-ban csak Anyátol... Apa meg le van tojva...
Én valahogy soha nem voltam az a kemény fajta aki fegyelmez...most meg ezt kell tegyem. Sok pasinak ez biztos könnyen megy, főleg aki az irányításhoz szokott, na de én, általában a hierarchia végén voltam legtöbbször, nem szoktam a parancsolgatáshoz, se ahhoz hogy én mondjam meg valakinek merre a hány óra.
De most még is ezt kell csinálni. Nem szabad a nagyságos urat elkapatni, mert akkor futhatunk utána.
Nehéz.
De Próbálkozom!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Üdv a Klubban! :) Terrible two, az angolok csak így nevezik ezt az időszakot, jöhetsz hozzánk továbbképzésre, nálunk a hiszti verbálisan is ki van egészítve..... vannak azok a napok...... :)