2011. július 19., kedd

Lelkierő

Csak hogy megtartsuk az időrendet, még egy pre-nyaralás történettel jövök, igaz, ennek még messze nincs vége, hiszen csak a kezdete volt a nyaralás előtt. Azóta is gyűjtöm a lelkierőt, hogy megemeljem a telefont és elintézzek egy beszélgetést, amit nincs értelme sokáig halogatni, de akkor is ... áááá.
A történet szereplője egy orvos (onkológus bőrgyógyász), egy alakot változtatgató anyajegy és a jobb cicim. Mert, ahogy a doktornőm is megmondta, utalva arra, hogy az előző gyanús anyajegyet 8 hónapos terhesen a hasamról kellett kiszedni, miközben a sebész a rugdosó gyerekemet simogatta két vágás / varrás közben, én nagyon értek ahhoz, hogy extra hülye helyeken növesszek olyan anyajegyet, amit ő nem szeretne rajtam látni.
Ez a mostani a cicimen van, olyan közel a tejkimeneti nyíláshoz, hogy el sem tom képzelni, hogyan lesz leragasztva úgy utána két hétig, hogy Csiput ne zavarja a szopiban... vagy urambocsá, ne kezdje el ő maga kapargatni a tapaszt, húzigálni a varratot.
Úgyhogy most majrázok, és erőt gyűjtök, hogy felhívjam azt a kedves dokit, aki pocakot is simizett, hogy mostmilesz? ... Persze most nem kell majd a mellemet simogatnia, csak vmi extra jó technikát bevetnie. Hülye vagyok, tudom. Ígérem, péntekig telefonálok... hátha szabin van :))))

7 megjegyzés:

Zsófi írta...

Hívd fel a dokit, egy alakváltoztató anyajegy nem tréfa!

szokei írta...

Hívd fel, vagy én hívom fel!

Nico írta...

Tudtam, hogy megértőek lesztek :))
Most nem hívom, de talán holnap lesz merszem... tudom, én is azt mondanám, hogy ne vitzeljen ilyennel senki... áááááá

Zsófi írta...

Már holnap van. Nos? :)

Nico írta...

Lekéstem a dokit, műtött/ügyelt, majd amikor hívtam a műtőt, már elment. Hétfőn reggel kell hívnom, akkor talán elérem a kötözőben. Mobilt nem adnak.
(bocs, kicsit más volt, ugyanis történt két baleset: Áron tegnap elesett, és letört a foga, ma délelőtt fogorvoshoz vittem, közben Balu háta meg úgy beállt, hogy itthon fexik, és szenved.)

Zsófi írta...

Ó jaj. Szegény pasik. :( Jobbulást mindkettőnek!

szokei írta...

Fogtörés front van? Zsófi unokahúga is pár napja esett el és törte el a fogát.
Elnököm!
Ez már a korral jár. Egy bizonyos kor után a reggeli merevedés deréktájon jelentkezik. :))
Gyógyuljatok meg!!!